jeudi 30 juillet 2009

نيروهاي سركوبگر در ميدان وليعصر به روي مردم آتش گشودند

به گزارش ستاد اجتماعي مجاهدين در داخل كشور, بعد از ظهر امروز در ميدان وليعصر و خيابانهاي منتهي به آن درگيري گسترده اي بين مردم و نيروهاي سركوبگر جريان داشت و نيروهاي امنيتي و لباس شخصي ها سوار بر موتور، مردم رادر كوچه ها دنبال كرده و آنها را به شدت با باتون مضروب مي كردند. شمار زيادي از جوانان زخمي و يا دستگير شدند. در همين منطقه وقتي كه نيروهاي سركوبگر نتوانستند جمعيت را پراكنده كنند به روي تظاهر كنندگان آتش گشودند. مردم شعار ميدادند مرگ بر ديكتاتور، خامنه اي قاتله، ولايتش باطله.
حوالي ساعت 6 و نيم بعد از ظهر, نيروهاي يگان ويژه با حمله ناگهاني به يک تجمع در خيابان شريعتي حدفاصل خيابان مطهري- عباس آباد، دهها نفر را وحشيانه مورد ضرب و جرح قرار داده و بازداشت كردند.
صدها هزارتن از مردم تهران امروز به رغم گرماي طاقتفرسا ، در چهلمين روز شهيدان قيام 30 خرداد 1388 به خيابانها آمدند. به دستور كارگزاران رژيم آخوندي, دستگاههاي تهويه متروي تهران خاموش شده بود تا مردم براي شركت در تظاهرات اعتراضي نتوانند از مترو استفاده كنند.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
8مرداد1388(30ژوييه2009)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

دوستان عزیزی که پیام می نویسید. لطف کنید در صورت امکان پیام ها را با حروف فارسی بنویسید تا قابل خواندن باشد. خواندن فارسی با حروف لاتین مشکل است. ضمنا بهتر است بجای گزینه ناشناس، گزینه نام را انتخاب کرده و یک نام - حتما لازم نیست واقعی باشد - بنویسید. اگر مایل به تماس با من هستید می توانید به ایمیل من نامه بنویسید. موفق و پیروز باشید.
atefehm@hotmail.com