mercredi 29 juillet 2009

اطلاعیه شماره 33- حمله به اشرف

صحنه سازي هاي دولت عراق, براي سرپوش بر جنايت بزرگ و زمينه سازي براي حمله و كشتاربيشتر

در حاليكه جنايات وحشيانه نيروهاي عراقي عليه ساكنان اشرف, خشم و نفرت مردم عراق و افكار عمومي جهاني را بر انگيخته است و در شرايطي كه از ورود خبرنگاران به اشرف جلوگيري مي شود, دولت عراق در صدد است با صحنه سازي, مدعي شود كه پليس و ديگر نيروهاي سركوبگر عراقي توسط ساكنان اشرف مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند.
به همين منظور دولت عراق در يك شوي مسخره, اكيپ تلويزيون دولتي العراقيه را كه سخنگوي نظرات مالكي است, به محل استقرار نيروهاي پليس در اشرف آورده اند تا از نيروهاي پليس كه گويا در لباس غيرنظامي, توسط ساكنان اشرف مجروح شده اند, فيلم و گزارش تهيه كنند. اين صحنه سازيهاي دقيقا همان روشهاي رذيلانه رژيم آخوندي است كه همگان با آن آشنا هستند و هيچكس را نمي فريبد.
اين اقدامات فريبكارانه زمينه سازي براي حمله هاي باز هم بيشتر و ادامه كشتار ساكنان اشرف است كه همه شواهد از هماهنگي براي آن خبر ميدهد.
اين صحنه سازيهاي و حملات محتمل بعدي به اطلاع نيروهاي آمريكايي در محل رسيده است تا به بازديد از اين صحنه سازي مبادرت كنند.
مقاومت ايران بار ديگر همه اتحاديه هاي خبرنگاران و مدافعان آزادي بيان و جريان آزاد اطلاعات را به يك اقدام فوري براي وادار كردن دولت عراق به باز كردن در اشرف بر روي خبرنگاران فرامي خواند.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
7مرداد1388 (29ژوئيه2009)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

دوستان عزیزی که پیام می نویسید. لطف کنید در صورت امکان پیام ها را با حروف فارسی بنویسید تا قابل خواندن باشد. خواندن فارسی با حروف لاتین مشکل است. ضمنا بهتر است بجای گزینه ناشناس، گزینه نام را انتخاب کرده و یک نام - حتما لازم نیست واقعی باشد - بنویسید. اگر مایل به تماس با من هستید می توانید به ایمیل من نامه بنویسید. موفق و پیروز باشید.
atefehm@hotmail.com