jeudi 30 juillet 2009

صحنه سازيهاي نيروي تروريستي قدس و مزدوران رژيم در عراق

توجيه جنايت عليه بشريت و زمينه سازي براي كشتار بيشتر

اطلاعیه شماره 41 - حمله به اشرف
رژيم آخوندي و مزدوران عراقيش كه از بالا گرفتن نفرت و انزجار عموم مردم عراق و افكار عمومي بين المللي از حملات جنايتكارانه نيروهاي عراقي به اشرف, كه به دستور خامنه اي ولي فقيه ارتجاع صورت گرفته, به وحشت افتاده اند, در صدد صحنه سازيهاي جديدي هستند تا براي ادامه كشتار ساكنان اشرف زمينه سازي كنند و جنايات ضد بشري خود را توجيه نمايند.
نيروي تروريستي قدس و جيره خوارانشان در عراق موظف شده اند اقداماتي را به اجرا در بياورند «تا فضاي تبليغاتي كه نشان دهنده مظلوميت منافقين است و همه تلويزيونها فيلمهاي آن را پخش مي كنند عوض شود». به اين منظور تلويزيون حكومتي العراقيه و تلويزيونهاي عرب زبان رژيم مانند الفرات و العالم بايد با اجراي شوهاي تلويزيوني و تشكيل كنفرانسهاي مطبوعاتي با شركت مزدوران رژيم چنين وانمود كنند كه «مردم عراق و به خصوص استان ديالي از حمله به اشرف و برافراشته شدن پرچم عراق حمايت مي كنند و با حضور مجاهدين در اين منطقه مخالف هستند». همچنين بايد تبليغ شود كه مجاهدان اشرف با «تروريستهاي القاعده و افراد تحت تعقيب» در عراق همكاري داشته و شماري از آنها در اشرف دستگير شدهاند.
افراد وابسته به رژيم در جهاز ضدتروريسم نخست وزير عراق و در ارگانهاي محلي مانند فرمانداري خالص و مسئولين امنيتي ديالي كمك كاران و دست اندر كاران اجراي اين نمايشات كثيف خواهند بود.
مقاومت ايران با تاكيد بر اينكه به خاطر ممانعت نيروهاي سركوبگر عراقي از ورود خبرنگاران و مدافعان حقوق بشر به اشرف, بخش اعظم جنايتهاي ايادي رژيم ايران عليه ساكنان اشرف را از ديد جهانيان مخفي مانده است ,بار ديگر عموم فعالان حقوق بشر, مدافعان آزادي بيان و جريان آزاد اطلاعات و خبرنگاران را به تلاش براي ورود به اشرف و مشاهده جنايتها از نزديك, فرا مي خواند.

دبير خانه شوراي ملي مقاومت ايران
8 مرداد 1388(30 ژوييه 2009)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

دوستان عزیزی که پیام می نویسید. لطف کنید در صورت امکان پیام ها را با حروف فارسی بنویسید تا قابل خواندن باشد. خواندن فارسی با حروف لاتین مشکل است. ضمنا بهتر است بجای گزینه ناشناس، گزینه نام را انتخاب کرده و یک نام - حتما لازم نیست واقعی باشد - بنویسید. اگر مایل به تماس با من هستید می توانید به ایمیل من نامه بنویسید. موفق و پیروز باشید.
atefehm@hotmail.com