mercredi 29 juillet 2009

اطلاعیه شماره 28- حمله به اشرف

سركوب و كشتار مجاهدين مستقيما تحت نظارت و فرماندهي نوري مالكي
در ساعت 8 و 30 دقيقه امرز صبح حملات نيروهاي سركوبگر عراقي تحت فرماندهي و نظارت مستقيم نوري مالكي به ساكنان اشرف از درب اصلي قرارگاه آغاز شد و ماشين هاي آب پاش براي ريختن آب جوش شروع به كار كردند.
در ساعت 8 و 45 دقيقه مزدوران عراقي در ميدان لاله در اشرف, با باتون و ميله هاي فلزي و چماق هاي ميخ دار به مجاهديني كه در اين محل بودند حمله ور شدند.
در ساعت 10 و 30 دقيقه مجروحان درب شمالي در اثر آتش گشودن و رگبار تيربارهاي بي كي سي, مستمراً افزايش پيدا مي كند. شماري از مجاهدين در برابر خودروهاي عراقي دراز كشيدند تا با بدنهاي خود مانع پيشروي و تيراندازي هاي بيشتر جنايتكاران عليه يارانشان بشوند.
مجاهدان خلق محمد علي محتسبي و محمدرضا مرادي نسب در شمار مجروحان هستند. مجاهد خلق محمدرضا مرادي نسب از هر دو پا تير خورده است.
در ساعت 10 و 50 دقيقه نفربرهاي زرهي هاموي در ضلع شمالي به تيراندازي و زير گرفتن مجاهدان مقاوم مشغولند.
نمايندگان سازمانهاي بين المللي كه در كشورهاي مختلف جهان با آنها در رابطه با جنايتهايي كه در اشرف جريان دارد تماس گرفته شده است همگي تائيد ميكنند كه همه چيز به دستور و زير نظارت شخص نوري مالكي است.
وي لحظه به لحظه در جريان امور قرار دارد و با وارد كردن نيروها و مزدوران جديد به صحنه قصد كشتار ساكنان اشرف و دريافت تقدير و تشويق هر چه بيشتري از خامنه اي دارد.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
7مرداد1388 (29ژوئيه2009)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

دوستان عزیزی که پیام می نویسید. لطف کنید در صورت امکان پیام ها را با حروف فارسی بنویسید تا قابل خواندن باشد. خواندن فارسی با حروف لاتین مشکل است. ضمنا بهتر است بجای گزینه ناشناس، گزینه نام را انتخاب کرده و یک نام - حتما لازم نیست واقعی باشد - بنویسید. اگر مایل به تماس با من هستید می توانید به ایمیل من نامه بنویسید. موفق و پیروز باشید.
atefehm@hotmail.com