jeudi 30 juillet 2009

يك برنامه مفتضح در تلويزيون حكومتي عراق با الگوي تلويزيون ملايان در تهران

چهارشنبه شب 7 مرداد (29ژوئيه2009) حسن سلمان رئيس شبكه تبليغات عراق در تلويزيون الجزيره صراحتاً اذعان كرد كه عمليات سركوبگرانه نيروهاي عراقي در اشرف تحت نظارت و اشراف نوري مالكي صورت ميگيرد.
ساعتي بعد نوري مالكي با كپي برداري از شيوه مفتضح شوهاي تلويزيوني فاشيسم ولايت فقيه در ايران , براي سرپوش گذاشتن بر جنايت هاي خود عليه بشريت در اشرف در روز گذشته , جلاد ساكنان اشرف, سرلشگر داموك شمري سركرده پليس ديالي و يك مزدور افشا شده سفارت ايران در بغداد به نام عدنان سراج را به تلويزيون حكومتي عراق فرستاد تا با همان الگوي ملايان حاكم بر ايران به لجن پراكني عليه مجاهدين و وارونه جلوه دادن جنايتهايي كه در اشرف انجام داده اند, بپردازند.
ياوه گويي به آنجا رسيد كه حتي انفجارات شمال پاريس را به مجاهدين نسبت دادند و اينكه حتي يك گلوله در اشرف عليه كسي شليك نشده و حملات دو روز گذشته را هم مجاهدين با سلاح و شمشير و نارنجك هاي صوتي و آتش زدن خودروها انجام داده اند و اين نيروهاي عراقي هستند كه مجروح شده و شماري از آنها مشرف به موت مي باشند.
در عين حال, نه جلاد اشرف و نه مزدور سفارت ولايت فقيه و نه حتي مجري تلويزيون حكومتي, ضمن ناديده گرفتن دستورالعمل 28فوريه خامنه اي به دولت عراق براي سركوب مجاهدين , هيچ پاسخي براي اين سوال اساسي ارائه نكردند كه اگر راست ميگويند, چرا از ورود خبرنگاران و حقوقدانان و سازمانهاي بين المللي مدافع حقوق بشر به اشرف براي گزارش كردن بيطرفانه حقايق, ممانعت ميكنند.
مهمتر اينكه عدنان سراج پيشاپيش به نيابت از سوي سفارت رژيم ملايان در بغداد بيانيه رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران خانم مريم رجوي در باره بازگشت ساكنان اشرف به ايران با شرايط مشخص را رد كرد و اعلام نمود كه نه رژيم ايران و نه حكومت عراق هرگز شرايط بازگشت مجاهدين به وطنشان را نخواهند پذيرفت.
شرايط بسيار ساده و روشني از قبيل مصونيت از شكنجه و اعدام و برخورداري از آزادي بيان كه مورد تائيد كميته بين المللي حقوقدانان و كميته بين المللي در جستجوي عدالت شامل 8500 وكيل و بيش از 2000 پارلمان در اروپا و آمريكاي شمالي قرار گرفته است.
در اين شوي مسخره تلويزيوني كه برگزاركنندگان آن هيچ نيازي نديدند حتي با تماس تلفني نظر و موضع شوراي ملي مقاومت ايران در پاريس را جويا شوند دو چيز روشن شد : هراس از برملا شدن جنايت عليه بشريت در اشرف و اينكه از نظر آنان تنها گزينه براي مجاهدان اشرف استفاده از “ عفو” حكومت ايران است كه جز به معني زانو زدن مجاهدين در برابر فاشيسم ديني نيست.
اين ميزان از دروغ و دريدگي و وقاحت كه از خامنه اي و احمدي نژاد الگو برداري شده است, در شرايطي است كه تصاوير و فيلم هاي زدن و كشتن ساكنان اشرف توسط مزدوران عراقي در برابر چشم جهانيان قرار گرفته , توسط عفو بين الملل و 25 سازمان مدافع حقوق بشر و كميته پارلماني در سراسر جهان محكوم شده و ايرانيان نيز همين امروز در 14 كشور منتهاي نفرت و انزجار خود را نسبت به آن ابراز كرده اند. همچنين 50 پارلمانتر عراقي از 7فراكسيون مختلف درپارلمان عراق در نامه خود به دبيركل ملل متحد در باره اشرف خاطرنشان كردند : «هيچ دليلي براي استفاده از زور ومحاصره در محيطي كه افراد آن مسالمت جو ميباشند وجود ندارد كمااينكه هر گونه فشار و جابجايي اين پناهندگان نقض قوانين انساندوستانه بين المللي محسوب ميشود».
پارلمانترهاي عراقي در نامه خود به دبيركل افزوده اند : «ما مداخله شخص شما و دخالت جامعه بين المللي را جهت رفع محاصره ، تضمين اجراي قوانين بين المللي و ايجاد راه حلي كه حقوق ساكنان اشرف را تأمين نمايد، بخصوص در شرايطي كه يك اتفاق نظر جهاني براي مقابله با سركوب مردم ايران وجود دارد، تعيين كننده ميدانيم. »

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
7مرداد1388 (29ژوئيه2009)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

دوستان عزیزی که پیام می نویسید. لطف کنید در صورت امکان پیام ها را با حروف فارسی بنویسید تا قابل خواندن باشد. خواندن فارسی با حروف لاتین مشکل است. ضمنا بهتر است بجای گزینه ناشناس، گزینه نام را انتخاب کرده و یک نام - حتما لازم نیست واقعی باشد - بنویسید. اگر مایل به تماس با من هستید می توانید به ایمیل من نامه بنویسید. موفق و پیروز باشید.
atefehm@hotmail.com