jeudi 30 juillet 2009

طرح جنايتكارانه نيروي قدس براي ربودن مجروحان اشرف از بيمارستان بعقوبه

اطلاعیه شماره 40 - حمله به اشرف
اين مجروحان توسط نيروهاي عراقي در روزهاي قبل به گروگان گرفته شده اند

بنا به گزارش رسيده از تهران, نيروي تروريستي قدس, به اياديش در عراق دستور داده است تا چند تن از مجروحان اشرف را كه توسط نيروهاي عراقي دستگير شده و هم اكنون در بيمارستان بعقوبه, بستري هستند, از بيمارستان ربوده و با خود ببرند. سپاه 9 بدر و دستگاه اطلاعاتي آن موسوم به جهاز مركزي, از سوي نيروي قدس مأمور اجراي اين طرح جنايتكارانه شده اند.
طي روزهاي 6 و 7مرداد, بيش از 30تن از ساكنان اشرف توسط نيروهاي سركوبگر عراقي ربوده شده و از سرنوشت آنها هيچ اطلاعي در دست نيست. برخي از اين گروگانها جراحتهاي شديد و وخيمي داشته اند. برخي از مجروحان به بيمارستان بعقوبه منتقل شده و تحت نظر نيروهاي سركوبگر قرار دارند.
خانم مريم رجوي, رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران, با تاكيد بر مسئوليت دولت و نيروهاي آمريكايي در قبال حفاظت و سلامت ساكنان اشرف, از رييس جمهور, وزير خارجه و وزير دفاع آمريكا و سفير اين كشور در عراق و فرمانده نيروهاي چند مليتي در عراق مي خواهد به منظور ممانعت از گسترش ابعاد فاجعه انساني, براي آزادي فوري گروگانها و بازگرداندن آنها به اشرف اقدام كند.
وي همچنين دبير كل ملل متحد, شوراي امنيت, كميسر حقوق بشر, گزارشگر دستگيريهاي خودسرانه و گزارشگر ناپديدشدگان اجباري ملل متحد, عفو بين الملل و همه سازمانها و مجامع مدافع حقوق بشر را به اقدام فوري براي آزادي گروگانهاي اشرف فرا مي خواند.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
8 مرداد 1388(20 ژوييه 2009)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

دوستان عزیزی که پیام می نویسید. لطف کنید در صورت امکان پیام ها را با حروف فارسی بنویسید تا قابل خواندن باشد. خواندن فارسی با حروف لاتین مشکل است. ضمنا بهتر است بجای گزینه ناشناس، گزینه نام را انتخاب کرده و یک نام - حتما لازم نیست واقعی باشد - بنویسید. اگر مایل به تماس با من هستید می توانید به ایمیل من نامه بنویسید. موفق و پیروز باشید.
atefehm@hotmail.com