lundi 13 juillet 2009

رژیم آخوندها تصاویر اجساد 50 تن از صدها شهید قیام را به نمایش گذاشت


بنابر گزارشهاي رسيده امروز, دوشنبه22تيرماه, رژيم آخوندها تحت فشار خانواده هاي شهيدان, تصاوير اجساد 50تن از شهيدان را براي شناسايي, در آگاهي خيابان شاهپور, كه يكي از بدترين شكنجه گاههاي بازداشت شدگان اخير است, به نمايش گذاشت. آخوندهاي جنايتكار, به منظور ممانعت از شعله ور شدن خشم مردم به ويژه در تظاهرات از پيش اعلام شده 18تير, تا امروز از اعتراف به شهادت اين افراد و انتشار عكسهاي آنان خودداري كرده بودند.
در اهواز نيز اجساد برخي از شهيدان به خانواده هايشان تحويل داده شده است.
تصاوير 50تن از شهيدان قيام در حالي امروز علني مي شود كه سركردگان رژيم تاكنون از دادن آمار شهيدان قيام مردم ايران سر باز زده اند.
كارگزاران وزارت بدنام اطلاعات و قوه قضاييه آخوندها, خانواده ها را تهديد مي كنند كه از هرگونه اطلاع رساني يا پيگيري قضايي قاتلان و شكنجه گران فرزندان و بستگانشان, خودداري كنند. دژخيمان خانواده هاي معترض را تهديد مي كنند كه در صورت ادامه اعتراض, فرزندان ديگرشان را نيز به همين سرنوشت دچار خواهند كرد.
مقاومت ايران جامعه جهاني به ويژه دبيركل, شوراي امنيت و كميسر عالي حقوق بشر را به محكوم كردن وضعيت وخيم زندانيان سياسي, در ايران فرا مي خواند و خواستار اعزام فوري يك هيات بين المللي براي تحقيق پيرامون شكنجه هاي وحشيانه و اعدام بازداشت شدگان قيام سراسري و تلاش براي آزادي فوري آنان مي باشد.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
22تير1388(13ژوييه2009

1 commentaire:

دوستان عزیزی که پیام می نویسید. لطف کنید در صورت امکان پیام ها را با حروف فارسی بنویسید تا قابل خواندن باشد. خواندن فارسی با حروف لاتین مشکل است. ضمنا بهتر است بجای گزینه ناشناس، گزینه نام را انتخاب کرده و یک نام - حتما لازم نیست واقعی باشد - بنویسید. اگر مایل به تماس با من هستید می توانید به ایمیل من نامه بنویسید. موفق و پیروز باشید.
atefehm@hotmail.com