mardi 21 juillet 2009

دروغپردازيهاي ناشيانه و زمينه سازي براي توطئه هاي تروريستي عليه كانديداهاي رقيب و تشديد فشار عليه اشرف

سايتها و رسانه هاي حكومتي رژيم آخوندي از جمله پرس تي وي, تلويزيون انگليسي زبان رژيم و سايت سپاه پاسداران موسوم به جهان نيوز, روز يكشنبه 28تير در يك دروغپردازي رسوا و ناشيانه مدعي شدند: « با هوشياري نهادهاي امنيتي و اطلاعاتي توطئه شوم ترور مهدي کروبي و ميرحسين موسوي ناکام ماند» و افزودند «سوقصد كنندگان از سازمان تروريستي مجاهدين خلق بودند و از طريق استان خوزستان در جنوب غرب كشور هم مرز با عراق و سواحل خليج فارس وارد كشور شده بودند». اين منابع همچنين نوشتند: «گفته مي شود كه اين افراد در قرارگاه اشرف تحت كنترل ام كا او در عراق آموزش ديده بودند» و «قبل از آنکه بتوانند اقدامي مرتکب شوند توسط مأموران امنيتي کشور دستگير و روانه زندان شدند» «هدف اصلي اين عمليات نسبت دادن سوءقصد موسوي و كروبي به نهادهاي انقلاب بود».
يك روز قبل از اين نيز، وزير اطلاعات رژيم در يك دروغگويي بسيار مضحك گفته بود: «رژيم صهيونيستي براي اقدام به ترور آقاي احمدي‌نژاد با گروهك منافقين در حاشيه شرم الشيخ در مصر ملاقات‌هايي كردند و اين ملاقات‌ها در پاريس نيز صورت گرفت».
رژيم آخوندها براي اثبات اين ادعاي دروغ, به مصداق روباه دم خود را شاهد مي گيرد, به يكي ديگر از دروغبافيهاي وزارت اطلاعات اشاره مي كند و مي نويسد: «در آخرين روزهاي مانده تا 22خرداد برخي گروهکهاي ضد انقلاب قصد داشتند با کار گذاشتن بمبي در هواپيماي حامل سيد محمد خاتمي همين سناريو را پياده کنند که با دخالت نيروهاي حفاظت پرواز اين نقشه نيز ناکام ماند».
پيش از اين نيز، مزدوران درمانده رژيم در تاريخ 30خرداد، مدعي شده بودند كه « طي يك سلسله عمليات گسترده اطلاعاتي موفق به شناسايي و دستگيري تعدادي از اعضاي گروهك منافقين كه در پادگان اشرف در عراق آموزش‌هاي مختلف ديده و با هدف اقدامات تروريستي وارد كشور شده بودند، شدند» «دستگيرشدگان اعتراف كردند كه پس از آموزش در عراق و ورود به داخل ايران، توسط اتاق عمليات منافقين در انگليس هدايت و پشتيباني مي‌شدند» (خبرگزاري جمهوري اسلامي، 30 خرداد).
اين دعاوي مسخره رژيم آخوندها حربه زنگ زده ايست كه خام خيالانه براي رسيدن به سه هدف از آن استفاده مي كند. توطئه عليه كانديداهاي جناح رقيب, توجيه سركوب و كشتار در داخل ايران و فشار مضاعف به ساكنان اشرف. حقيقت اينست كه اين سناريو ناشيانه, بيش از پيش بيانگر هراس رژيم آخوندها از استقبال روز افزون مردم و جوانان غيور از مجاهدين و خشم و نفرت روزافزون آنان از عاملان و آمران كشتار خيزش سراسري مردم ايران مي باشد.
اين يك تاكتيك شناخته شده رژيم آخوندي است كه تلاش مي كند جناياتش را به پاي اپوزيسيون خود بنويسد. در سال 1994 سه اسقف ايراني را به نحو فجيعي به قتل رساند. سپس مدعي شد كه آنها به دست مجاهدين ترور شده اند. هر چند همان زمان همه مي دانستند كه اين يك دروغ مضحك بيشتر نيست, اما چند سال بعد در جريان مخاصمات دروني رژيم مقامات خود رژيم افشا كردند كه اين جنايت به دست وزارت اطلاعات اتجام شده است.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
29 تير 1388 (20 ژوئيه 2009)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

دوستان عزیزی که پیام می نویسید. لطف کنید در صورت امکان پیام ها را با حروف فارسی بنویسید تا قابل خواندن باشد. خواندن فارسی با حروف لاتین مشکل است. ضمنا بهتر است بجای گزینه ناشناس، گزینه نام را انتخاب کرده و یک نام - حتما لازم نیست واقعی باشد - بنویسید. اگر مایل به تماس با من هستید می توانید به ایمیل من نامه بنویسید. موفق و پیروز باشید.
atefehm@hotmail.com