jeudi 30 juillet 2009

یورش به‌"اشرف" وضرب و شتم ساکنین آن را محکوم می کنیم -پارت آزادی کوردستان

روز گذشته‌ 2 گردان از نیروهای ارتش عراق و واحدهایی از پلیس ضد شورش این کشور، با هدف تصرف قرارگاه‌اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران در عراق، "شهر اشرف" را مورد یورش قرار دادند.
نیروهای پلیس و ارتش عراق با توسل به‌خشونت و بکارگیری لودر و با استفاده‌از باتوم و گاز اشک آور و سرکوب سبعانه‌ء ساکنین آن، این قرارگاه را به‌تصرف خود در آوردند.
در نتیجهء ‌این حلمه ‌و سرکوب ساکنین بی دفاع و سلاح ساکنین اشرف، تا کنون حدقل 4 تن از اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران کشته ‌و بالغ بر 100 تن مجروح گردیده‌اند.
حال شماری از مجروحین به‌علت اصابت باتوم و آلماتور به‌سرشان وخیم اعلام شده‌است. همچنین شماری از آنان دستگیر و به ‌اماکن نامعلومی انتقال داده ‌شده‌اند.
بدون شک فرمان این حمله‌از جانب شخص نوری المالکی نخست وزیر عراق صادر شده‌است. و این اقدام ضد انسانی چیزی جز اجرای درخواست آمرانه‌ء علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی نمی‌تواند باشد.
فرمان و اجرای یورش علیه‌ جمعی بی سلاح و دفاع و رها شده‌ و بدون حامی در صحرایی دور افتاده‌ با دمایی بالغ بر 50 درجه‌، آنهم با درخواست رژیمی سرکوبگر و تروریستی، در ضدیت کامل با مسئولیتهای سیاسی و اخلاقی یک دولت و معیارهای انسانی و تعهداتی است که‌ حکومت عراق در قبال این "شهر" سپرده‌ است. این اقدام جنایت علیه‌ انسانیت است.
از این رو پارت آزادی کوردستان، فرمان و اجرای یورش علیه‌ "شهر اشرف" را قویا محکوم می‌کند و با ساکنین و خانواده‌ها و بستگان آنها ابراز همدردی می‌نماید.
پارت آزادی کوردستان، از دولت آمریکا و مجامع ذیربط بین المللی می‌خواهد برای خاتمه‌دادن به‌اقدامات ضد انسانی نیروهای مهاجم، حفاظت از جان ساکنین این شهر و تضمین امنیت آنها، آزادی بازداشت شدگان و مداوای هرچه‌سریعتر مجروحین و خروج نظامیان عراق از اشرف، حکومت عراق را مورد فشار جدی قرار د‌هند. ما همچنین خواستار آزاد گذاشتن یک به‌یک ساکنین اشرف برای تصمیم گیری و تعین سرنوشت خود هستیم.

کمیته‌ء مرکزی
پارت آزادی کوردستان
7 مرداد 1388
29 جولای 2009

www.pazadik.org + com
pak2691@gmail.com

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

دوستان عزیزی که پیام می نویسید. لطف کنید در صورت امکان پیام ها را با حروف فارسی بنویسید تا قابل خواندن باشد. خواندن فارسی با حروف لاتین مشکل است. ضمنا بهتر است بجای گزینه ناشناس، گزینه نام را انتخاب کرده و یک نام - حتما لازم نیست واقعی باشد - بنویسید. اگر مایل به تماس با من هستید می توانید به ایمیل من نامه بنویسید. موفق و پیروز باشید.
atefehm@hotmail.com