vendredi 31 juillet 2009

مريم رجوي سركوب و زندان و شكنجه و اعدام قادر به متوقف كردن قيام نيست

خانم مريم رجوي, رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران, به مردم بپاخاسته تهران و ديگر شهرهاي ميهن تحت اشغال ملايان, كه به رغم تدابير سركوبگرانه و حملات وحشيانه, بار ديگر به خيابانها آمدند و چهلمين روز شهادت ندا و شهيدان قيام سي خرداد را گرامي داشتند, درود فرستاد و گفت فرياد مرگ بر ديكتاتور مردم سراسر ايران در بهشت زهرا, نقاط مختلف تهران و سراسر ايران, نشان داد كه طلسم ولايت فقيه در هم شكسته, قيام ادامه دارد و سركوب و زندان و شكنجه و اعدام قادر به متوقف كردن آن نيست.
خانم رجوي افزود: خامنه اي ولي فقيه درمانده ارتجاع مي خواست با تهاجم سبعانه و شقاوت بار به اشرف و با كشتار رزم آوران آزادي, هم شكست خود را در خاموش كردن قيام جبران كند و هم اينكه به خيال خودش ريشه قيام را بخشكاند. اما غافل از اينكه كار از اين حرفها گذشته و خون جوشان مجاهدان قهرماني كه در روزهاي گذشته در اشرف به شهادت رسيدند, شتاب جديدي به قيام مردم ايران براي سرنگوني رژيم آخوندي و استقرار دموكراسي در ايران مي دهد.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
8مرداد1388(30ژوييه2009

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

دوستان عزیزی که پیام می نویسید. لطف کنید در صورت امکان پیام ها را با حروف فارسی بنویسید تا قابل خواندن باشد. خواندن فارسی با حروف لاتین مشکل است. ضمنا بهتر است بجای گزینه ناشناس، گزینه نام را انتخاب کرده و یک نام - حتما لازم نیست واقعی باشد - بنویسید. اگر مایل به تماس با من هستید می توانید به ایمیل من نامه بنویسید. موفق و پیروز باشید.
atefehm@hotmail.com