jeudi 30 juillet 2009

اطلاعیه شماره 37 - حمله به اشرف

انتشار خبرهاي دروغين در مورد مجروح شدن و فوت ماموران پليس عراق در درگيري با مجاهدين براي سرپوش گذاشتن بر جنايت عليه بشريت در اشرف به شيوه رايج نوري مالكي تبديل شده است. شيوه اي كه از فرافكني هاي رژيم ولايت فقيه در جريان قيام مردم ايران كپي برداري شده است.
تلويزيون الحره در ساعت 19 گزارش كرد يك پزشك از بيمارستان خالص خبر ميدهد كه امروز دومين مامور پليس عراق كه در جريان درگيريهاي روز گذشته با مجاهدين مجروح شده بود, فوت كرد.
اين ادعاي مسخره كذب محض است و مقاومت ايران مي تواند بطلان آن را با دلايل و اسناد كافي در هر دادگاه بين المللي اثبات كند.
1- مجاهدان اشرف با پليس عراق درگير نشده بلكه مورد حمله و هجوم و رگبار انواع سلاحها قرارگرفته اند.
2-هيچ پليس عراقي كشته نشده و اين ادعا صرفا ديكته شده از سوي نيروي تروريستي قدس است.
3-طبق اطلاعات موثقي كه مقاومت ايران از داخل رژيم در تهران بدست آورده و در صورت لزوم قابل ارائه و قابل انتشار است نيروي تروريستي قدس به خامنه اي گزارش كرده است كه نيروهاي مهاجم به اشرف بخصوص كسانيكه آتش گشودند “ نيروهاي ولايتي” و “ دست پرورده هاي جمهوري اسلامي و همه بزرگ شده ايران ” هستند .
4-حسن عامري (تروريست مشهور نيروي بدر و قدس) كليه فعاليتها عليه پادگان اشرف را در هماهنگي و زير نظر انجام داده است و محسن حكيم در تهران با جزئيات در جريان است.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
7مرداد1388 (29ژوئيه2009)

1 commentaire:

  1. با قلبي اندوهگين و دلي پر كين فقط آرزوي روزي را دارم كه ظالمان در يك دادگاه بين المللي محاكمه و به سزاي اعمال ننگينشان برسند.به اميد آن روز

    RépondreSupprimer

دوستان عزیزی که پیام می نویسید. لطف کنید در صورت امکان پیام ها را با حروف فارسی بنویسید تا قابل خواندن باشد. خواندن فارسی با حروف لاتین مشکل است. ضمنا بهتر است بجای گزینه ناشناس، گزینه نام را انتخاب کرده و یک نام - حتما لازم نیست واقعی باشد - بنویسید. اگر مایل به تماس با من هستید می توانید به ایمیل من نامه بنویسید. موفق و پیروز باشید.
atefehm@hotmail.com