lundi 13 juillet 2009

مراسم خاکسپاری شهید سهراب اعرابی

سهراب اعرابی 19 ساله امروز در بهشت زهرا به خاک سپرده شد. در مراسم خاکسپاری او علاوه بر خانواده سهراب تعدادی از مردم نیز شرکت کرده بودند. ناظرات تعداد شرکت کنندگان را حدود 500 نفر ذکر کرده اند. خانم محمدی در رابطه با شهادت سهراب گفت : " تناقض در مورد مرگ سهراب خیلی زیاد است. من احساس می کنم که می ترسند بگویند در زندان کشته شده و یا اینکه واقعا در درگیری ها به سویش تیر اندازی شده و در اثر خونریزی شدید در بیمارستان درگذشته است.." مراسم خاکسپاری با حضور محسوس نیروهای امنیتی رژیم خیلی سریع بپایان رسید. و به گفته حاضران مشخص بود که خانواده را مجبور به برگزاری بی سر و صدا و سریع مراسم کرده اند.
سهراب اعرابی در 25 خرداد در تظاهرات خیابانی ناپدید شد. تا دور روز پیش به مادر سهراب که مرتبا به زندان اوین مراجعه می کرده گفته بودند که سهراب در زندان است و حتی از خانواده کفالت برای آزادی او خواسته بودند. روز 16 تیر مادر سهراب کفالتی را به دادگاه سپرده بود و منتظر آزادی پسرش بود که خبر شهادت او توسط جلاد سعید مرتضوی به او داده شد. هنوز معلوم نیست که سهراب زیر شکنجه به شهادت رسیده است و یا طبق گفته ی زندانبانان اوین در 25 خرداد با گلوله ی پاسداران و بسیجی ها از پا در آمده است.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

دوستان عزیزی که پیام می نویسید. لطف کنید در صورت امکان پیام ها را با حروف فارسی بنویسید تا قابل خواندن باشد. خواندن فارسی با حروف لاتین مشکل است. ضمنا بهتر است بجای گزینه ناشناس، گزینه نام را انتخاب کرده و یک نام - حتما لازم نیست واقعی باشد - بنویسید. اگر مایل به تماس با من هستید می توانید به ایمیل من نامه بنویسید. موفق و پیروز باشید.
atefehm@hotmail.com