jeudi 30 juillet 2009

حمایت هیئت عراقی شیعه جعفری از مجاهدان اشرف در مقابل جنایت مزدوران عراقی وابسته به رژیم ایران

تاريخ 28 ژوئيه 2009
با تمام قوا عليه قتل عامي است كه دولت بغداد در حق ميهمانان عراق بزرگوارمان در اردوگاه اشرف مرتكب شد
اي خلق عراق عزيز
از آّنجائيكه رژيم ملاها در ايران به واقعيت شكست چنگ زنندگان به طناب شيطانهاي آنها در عراق در برابر عراقياني كه به طناب خدا و ميهنشان عراق چنگ ميزنند, در انتخابات پارلماني آتي پي برده است,,شكستي كه قطعا همه منافعي را كه از راهها و با وسايل نامشروع در عراق بدست آوردهاند, برباد خواهد داد. رژيم ايران طرحهاي خبيثانه خود را براي ارتكاب جنايات جديدي در عراق آماده كرده كه با قتل عام در ارودگاه اشرف عليه افراد وابسته به سازمان مجاهدين خلق ايران شروع شده است., بخاطر جايگاه والا و عزيزي كه اين سازمان پيشتاز و حكيم در قلبهاي ميهن پرستان مردم ايران همسايه دارد.
به اين مناسبت تأسف بار ايستادگي خودمان را با مجاهدين در اشرف اعلام ميكنيم و از دولت بغداد ميپرسيم: بنام چه كسي اين قتل عام زشت را در سرزمين پاك عراق مرتكب ميشوي؟ تا جه موقع دولت بغداد با صفوفيها در خدمت اطماع رژيم ايران قرار داد و در اجراي دستورات و طرحهاي جنايتكارانه خامنهاي شريك است؟ همچنين به مالكي ميگوييم: ما آنطور كه ميدانيم جناح ملي رفرميست حزب الدعوة را نمايندگي ميكني. اگر واقعا اهل رفرم بودي, بايستي وزارت كشور و دفاع و پليس و ارتش عراق را از عناصر وحشي مزدور رژيم ايران پاك كني و در اين مواضع غير انساني و ننگين با همه معيارهاي اخلاقي و آداب و رسوم و سنتهاي والاي عراقي تجديد نظر كني تا تازيخ ترا با حزبت در صفحات تاريخ با مداد وحشياني كه پيكر انسان و انسانيت را ميدرند, تصوير نكند.
ما هيئت عراقي شيعه جعفري با تمام قوا در كنار مجاهدان سازمان مجاهدين خلق ميهمانان عراق بزرگوارمان هستيم كه تا تحقق خواستههايشان اعتصاب غذا كردهاند, اين خواستهها عبارتند از:
1- خروج نيروهاي عراقي از اردوگاه اشرف و آزادي بلادرنگ كليه بازداشت شدگان
2-به عهده گرفتن حفاظت اشرف از سوي نيروهاي آمريكايي كه به خلع سلاح و امضاي موافقتنامه با يكايك ساكنان اشرف در مورد حفاظت از آنها تا تعيين تكليف و فرجام نهايي مبادرت كرده اند.
3-حضور وكلا و سازمانهاي بين المللي مدافع حقوق بشر در اشرف كه 7ماه است امكان آمدن به اشرف از آنها سلب شده است.
4- حضور نماينده شوراي امنيت ملل متحد يا دبيركل در اشرف براي گفتگو در باره تعيين تكليف و فرجام نهايي.
5-تن دادن دولت عراق به قطعنامه 24آوريل پارلمان اروپا درباره وضعيت انساني ساكنان اشرف هستند.
6-محاكمه و مجازات آمران و عاملان حملات و كشتار وحشيانه امروز در اشرف در دادگاه بين المللي به جرم جنايت عليه بشريت.
اي شهداي اشرف, خونتان آتش و نور است, آتشي كه رژيم بربري ولايت فقيه شر و جنايت در تهران را ميسوزاند و نوري كه راه سازمان مجاهدين خلق را براي ترسيم نقشه راه به ايران آزاد نوين روشن ميكند, و منارهاي براي هر دوستدار صلح جهان است.
هيئت عراقي شيعه جعفري


بسـم اللـه الرحمـن الرحيـم


الهيئـة العـراقيـة للشيعـة الجعفـريـة

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

دوستان عزیزی که پیام می نویسید. لطف کنید در صورت امکان پیام ها را با حروف فارسی بنویسید تا قابل خواندن باشد. خواندن فارسی با حروف لاتین مشکل است. ضمنا بهتر است بجای گزینه ناشناس، گزینه نام را انتخاب کرده و یک نام - حتما لازم نیست واقعی باشد - بنویسید. اگر مایل به تماس با من هستید می توانید به ایمیل من نامه بنویسید. موفق و پیروز باشید.
atefehm@hotmail.com