mercredi 29 juillet 2009

فراخوان مريم رجوي به مداخله بين المللي براي جلوگيري از فاجعه انساني در اشرف و محكوم كردن دولت عراق به خاطر اجراي دستورات جنايتكارانه خامنه اي

دولت آمريكا بايد به مسؤليت خود طبق تعهداتش در قبال ساكنان اشرف عمل كند
در پي حمله نيروهاي پليس عراق به اشرف، خانم مريم رجوي رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران جامعه بين المللي را به مداخله فوري براي ممانعت از يك فاجعه انساني در اشرف و محكوم كردن دولت عراق به خاطر اجراي دستورات ديكته شده خامنه اي فراخواند.خانم رجوي كه به دعوت كميته ايتاليايي پارلمانترها و شهروندان، براي گفتگو با نمايندگان پارلمان و سناي ايتاليا و وكلاي عضو كميته حقوقدانان براي دفاع از قربانيان سركوب قيام ايران در رم به سر مي برد گفت: در حالي كه ساكنان اشرف، اعضاي سازمان مجاهدين خلق ايران در عراق، به مقامات آمريكايي و عراقي اعلام كرده بودند مانند ساير ايرانيان تبعيدي و داوطلب, با شرايط مشخصي آماده و متقاضي بازگشت به ميهنشان هستند، نيروهاي ويژه پليس عراق امروز ساكنان اشرف را كه افراد حفاظت شده طبق كنوانسيونهاي بين المللي هستند، مورد حمله قرار دادند. اين حمله وحشيانه، بعد از تمامي مصاحبه ها و بازرسيهاي به عمل آمده طي ماههاي اخير و اذعان ارگانهاي ذيربط عراقي به فقدان كمترين مورد غيرقانوني در اشرف، اجراي دستور خامنه ايست كه در برابر قيام مردم ايران شكست خورده و با دستور حمله به اشرف درصدد جبران شكست بزرگ خود برآمده است. در اين حمله كه نقض آشكار كنوانسيونهاي بين المللي و تمامي تعهدات دولت عراق و دولت آمريكا در مورد حفاظت از ساكنان اشرف است، تاكنون بيش از 300تن از ساكنان اشرف مجروح و 4تن به شهادت رسيده اند. حال شماري از مجروحان وخيم است.خانم رجوي دولت آمريكا و شخص پرزيدنت اوباما را به اجراي تعهدات آمريكا نسبت به حفاظت از ساكنان اشرف و رعايت قوانين بين المللي فراخواند و با يادآوري قطعنامه 24آوريل2009 پارلمان اروپا درباره حقوق و وضعيت انساني ساكنان اشرف و هشدارهاي عفو بين الملل و فدراسيون بين المللي حقوق بشر در اين باره، دبيركل و شوراي امنيت ملل متحد و هم چنين اتحاديه اروپا و پارلمان وشوراي اروپا را به مداخله و اعزام فوري هيأتهايي از وكلاي حقوق بشر به اشرف براي بازديد و ممانعت از يك فاجعه انساني فراخواند.رئيس جمهور برگزيده مقاومت با قدرداني از هموطنان شريف ايراني و تحصنها و تظاهرات غيرتمندانه آنها در دفاع از اشرف، از ايرانيان آزاده و حاميان مقاومت خواست با تمام توان به حمايت از اشرف برخيزند و با اين سركوب صادراتي خامنه اي - كه ادامه سركوب وحشيانه ولي فقيه ارتجاع در داخل ميهن اسير است- مقابله كنند.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران6مرداد1388(28ژوييه2009)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

دوستان عزیزی که پیام می نویسید. لطف کنید در صورت امکان پیام ها را با حروف فارسی بنویسید تا قابل خواندن باشد. خواندن فارسی با حروف لاتین مشکل است. ضمنا بهتر است بجای گزینه ناشناس، گزینه نام را انتخاب کرده و یک نام - حتما لازم نیست واقعی باشد - بنویسید. اگر مایل به تماس با من هستید می توانید به ایمیل من نامه بنویسید. موفق و پیروز باشید.
atefehm@hotmail.com