jeudi 30 juillet 2009

تحصن و آكسيون اعتراضي ايرانيان در 19 شهر جهان

به دنبال حمله وحشيانه دو روز گذشته نيروهاي عراقي به ساكنان بيدفاع اشرف كه به درخواست رژيم ايران صورت گرفت و تاكنون دست كم به كشته شدن 12تن از مجاهدان، مجروح شدن 450تن ديگر و دستگيري دهها تن منجر شده است، ايرانيان مقيم خارج كشور, هواداران مقاومت و خانواده هاي مجاهدان سرفراز شهر اشرف, روز چهارشنبه 7مردادماه, در اعتراض به اين حملات سبعانه و در حمايت از ايستادگي قهرمانانه اشرفيان در 19 شهر جهان دست به تحصن زدند.
اين حركات اعتراضي در شهرهاي واشينگتن(آمريكا), برلين(آلمان), لندن (انگلستان), دوبلين(ايرلند), بروكسل(بلژيك) كپنهاگ و آرهوس (دانمارك)، استكهلم، يوتبوري و مالمو (سوئد), ژنو(سوئيس), پاريس(فرانسه), هلسينكي(فنلاند), اتاوا و ونكور (كانادا), اسلو(نروژ) و آمستردام و لاهه (هلند), سيدني (استراليا) برگزار شد,
تحصن كنندگان در حالي كه عكسهاي شهيدان سرفراز اشرف را در دست داشتند , با سردادن شعارهاي «ننگ ننگ ننگ، ننگ بر این بند و بست», «مرگ بر خامنه اي چه اشرف چه تهران», «مالكي جنايت مي كند, خامنه اي حمايت مي كند», «اشرفي قهرمان حماييت مي كنيم», خواستار خروج بلادرنگ نيروهاي عراقي از اشرف, برعهده گرفتن حفاظت توسط آمريكا, آزادي فوري دستگير شدگان و محاكمه آمران و عاملان جنايت دو روز گذشته شدند.
هياتهايي از سوي خانواده هاي مجاهدان اشرف با مراجعه به وزارتخارجه و سفارتهاي آمريكا, از دولت آمريكا خواستند كه به مسئوليت خود براي تأمين حفاظت اشرف عمل نمايند.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
8مرداد1388 (30ژوئيه2009)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

دوستان عزیزی که پیام می نویسید. لطف کنید در صورت امکان پیام ها را با حروف فارسی بنویسید تا قابل خواندن باشد. خواندن فارسی با حروف لاتین مشکل است. ضمنا بهتر است بجای گزینه ناشناس، گزینه نام را انتخاب کرده و یک نام - حتما لازم نیست واقعی باشد - بنویسید. اگر مایل به تماس با من هستید می توانید به ایمیل من نامه بنویسید. موفق و پیروز باشید.
atefehm@hotmail.com