jeudi 30 juillet 2009

مردم معترض و تظاهركننده وزارت كشور آخوندي را مورد هدف قرار دادند

به گزارش ستاد اجتماعي مجاهدين خلق در داخل ايران، بعد از ظهر امروز 8 مرداد، شمار زيادي از مردم تهران از ميدان ولي عصر به سمت خيابان فاطمي و ساختمان وزارت كشور رژيم آخوندي دست به تظاهرات زدند. مزدوران رژيم كه از نزديك شدن مردم به وزارت كشور به شدت وحشت داشتند, از چند صد متري وزارت كشور با چماق و باتون و دشنه و چاقو به آنها حمله ور شدند.
در حاليكه وزارت كشور در محاصره نيروهاي امنيتي قرار داشت, درگيري بين جوانان و نيروهاي سركوبگر تا مدتها ادامه يافت. به هيچ کس اجازه ي عبور از وزارت كشور داده نمي شد. نيروهاي امنيتي براي مقابله با مردمي که در خيابان فاطمي گرد آمده بودند از گازآشک آور و گلوله هاي پلاستيکي استفاده مي كردند و شماري از تظاهر كنندگان مجروح شدند
در ساعت 21 امشب 8 مرداد، در منطقه پل گيشا مردم در خيابانها با شعار ” عزا عزا ست امروز روز عزاست امروز” چهلمين روز شهداي قيام 30 خرداد را گرامي داشتند.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

دوستان عزیزی که پیام می نویسید. لطف کنید در صورت امکان پیام ها را با حروف فارسی بنویسید تا قابل خواندن باشد. خواندن فارسی با حروف لاتین مشکل است. ضمنا بهتر است بجای گزینه ناشناس، گزینه نام را انتخاب کرده و یک نام - حتما لازم نیست واقعی باشد - بنویسید. اگر مایل به تماس با من هستید می توانید به ایمیل من نامه بنویسید. موفق و پیروز باشید.
atefehm@hotmail.com