vendredi 14 août 2009

دانشجویان دختر خوابگاه دانشجویی فاطمیه را بخاطر الله اکبر گفتن، تهدید کردند

بنا بر اظهارات دانشجویان ساکن خوابگاه دخترانه فاطمیه واقع در انتهای خیابان امیرآباد، مسئولین کوی فاطمیه با دانشجویانی که شب ها از بالکن اتاق های خود الله اکبر می گفتند برخورد نموده و آنها را به برخوردهای شدید تر تهدید کرده اند.
دانشجویان اظهار داشتند که مسئولان شب خوابگاه حوالی ساعت ۱۰ یعنی به هنگام ساعاتی که صدای الله اکبر از پشت بام های منازل امیرآباد و نیز خوابگاه دختران علوم پزشکی بلند می شود، با گشت زنی در تمامی محوطه اقدام به شناسائی شماره اتاقهائی می کنند که از آن ها صدای الله اکبر به گوش می رسد.
مسئولین خوابگاه پس از شناسایی، با احضار دانشجویان ساکن همان اتاق دانشجویان را توبیخ و تهدید به اقدامات شدید تر مانند ارسال پرونده به حراست و غیره می نمایند.
این سخت گیری ها در خوابگاه دخترانه کوی دانشگاه که در راستای سیاست های فرهاد رهبر صورت می گیرد، در حالی است که در خوابگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران، شبانه صدای الله اکبر به گوش می رسد و چنین برخوردهائی از سوی انتظامات خوابگاه با آنان صورت نمی گیرد.
احضار دانشجویان به دلیل فریاد بانگ الله اکبر پیش از این در خوابگاه های دانشگاه صنعتی شریف نیز روی داده است. در اویل ماه جاری نزدیک به پنجاه نفر از دانشجویان ساکن خوابگاه‌های دانشگاه شریف به دلیل الله اکبر گفتن، از سوی حراست این دانشگاه احضار شده و مورد مواخذه و تهدید قرار گرفتند.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

دوستان عزیزی که پیام می نویسید. لطف کنید در صورت امکان پیام ها را با حروف فارسی بنویسید تا قابل خواندن باشد. خواندن فارسی با حروف لاتین مشکل است. ضمنا بهتر است بجای گزینه ناشناس، گزینه نام را انتخاب کرده و یک نام - حتما لازم نیست واقعی باشد - بنویسید. اگر مایل به تماس با من هستید می توانید به ایمیل من نامه بنویسید. موفق و پیروز باشید.
atefehm@hotmail.com