mardi 18 août 2009

اشرف؛ مقاومتى كه بر دشمن ضدبشرى گران تمام شد

27 مرداد 88
مقاومت حماسى اشرف در مقابل تهاجم وحشيانه مزدوران عراقى خامنه اى
ديكتاتورى آخوندى از مقاومت شگفتانگيز و شكوهمند و اعتصاب غذاى قهرمانان شهر اشرف در برابر جنايات مزدوران خامنهاى و مالكى آهوناله كرد و اعترف كرد اين «اين سپر انسانى»، «هزينه» جنايات دژخيمان رژيم را بالا برده است.
سايت موسوم به برنانيوز وابسته به پاسدار احمدىنژاد در گزارشى كه حاكى از درماندگى رژيم در برابر مجاهدان شهر اشرف است نوشت: «پس از محاصره اردوگاه اشرف و با جدى شدن حضور نيروهاى عراقى در اين اردوگاه، سران اين فرقه با علم به تلفات انسانى نيروهاى خود در صورت درگيرى با نيروهاى عراقى، جهت بالا بردن هزينه تصرف کمپ اشرف براى ارتش و پليس عراق، تصميم به ايجاد سپر انسانى در برابر نيروهاى عراقى گرفتند». اين سايت وابسته به باند ولىفقيه نظام با اعتراف به «توجه افكار عمومى دنيا» به كارزار جهانى مقاومت درباره جنايت عليه بشريت در اشرف، نوشت: «سران منافقين براى مظلوم نمايى و تحت تاثير قرار دادن افکار عمومى در دنيا و مورد توجه قرار دادن سازمانهاى بينالمللى در جهت ماندن نيروهاى منافقين در اردوگاه اشرف، به اجبار از نيروهاى خود مىخواهند دست به اعتصاب غذا بزنند. آنها در توجيه اين دستور از نيروهاى خود مىخواهند با هر امکان و ابزار و با چنگ و دندان از اشرف دفاع کنند».

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

دوستان عزیزی که پیام می نویسید. لطف کنید در صورت امکان پیام ها را با حروف فارسی بنویسید تا قابل خواندن باشد. خواندن فارسی با حروف لاتین مشکل است. ضمنا بهتر است بجای گزینه ناشناس، گزینه نام را انتخاب کرده و یک نام - حتما لازم نیست واقعی باشد - بنویسید. اگر مایل به تماس با من هستید می توانید به ایمیل من نامه بنویسید. موفق و پیروز باشید.
atefehm@hotmail.com