samedi 1 août 2009

پيام خانم مريم رجوي به ايرانيان خارج كشور

خانم مريم رجوي, رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران, طي پيامي خطاب به هموطنان مقيم خارج كشور, از تظاهرات, تحصنها, اعتصابها, از احساسات پاك و بي شائبه و اشكها و دعاهاي آنان براي رزم آوران آزادي در اشرف و از همبستگي ملي در دفاع و حمايت از مجاهدان آزادي كه هر روز ابعاد گسترده تري به خود مي گيرد, سپاسگزاري و تقدير كرد و آن را جلوه اي از اراده عموم مردم براي تغيير دموكراتيك در ايران و حاكميت مردم دانست. اين نمود ديگري از اتحاد و همبستگي مردم در قيام سراسري هفته هاي گذشته است.
خانم رجوي افزود: من به خوبي مي دانم صحنه هاي سفاكي و بيرحمي و جنايت عليه اشرفيان خون هر ايراني شرافتمند را به جوش مي آورد و خشم و انزجار او را بر مي انگيزد. اين كاملا قابل فهم و بسيار قابل احترام است. اما مصرانه مي خواهم با كنترل برانگيختگي عواطف پاك خود از هرگونه اقدام خود بخودي خودداري كنيد. با مسالمت و مراعات قوانين كشورهاي ميزبان, تمام توان و انرژي خود را در راستاي اقدامات و اعتراضات قانوني به كار بگيريد تا صداي اشرف مظلوم و مقاوم هرچه بيشتر و گسترده تر به گوش جهانيان برسد.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
10 مرداد 1388(1 اوت 2009)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

دوستان عزیزی که پیام می نویسید. لطف کنید در صورت امکان پیام ها را با حروف فارسی بنویسید تا قابل خواندن باشد. خواندن فارسی با حروف لاتین مشکل است. ضمنا بهتر است بجای گزینه ناشناس، گزینه نام را انتخاب کرده و یک نام - حتما لازم نیست واقعی باشد - بنویسید. اگر مایل به تماس با من هستید می توانید به ایمیل من نامه بنویسید. موفق و پیروز باشید.
atefehm@hotmail.com