dimanche 9 août 2009

اعترافهاي اجباري, بازتاب شكست رژيم آخوندي در خاموش كردن قيام سراسري

زمينه سازي براي اعدامهاي بيشتر و تعميق بحران در درون رژيم

رژيم آخوندي, روز شنبه 17مردادماه, دومين بخش از يك نمايش رسوا تحت عنوان دادگاه بازداشت شدگان اخير ر ا به صحنه آورد. توسل به اين تاكتيك مفتضح كه در واكنش به شكست اقدامات جنايتكارانه آخوندها براي خاموش كردن قيام صورت گرفته, با انزجار و خشم مردم ايران مواجه شده است. روز گذشته همزمان با اين نمايش مبتذل, دستجات كثيري از خانواده هاي بازداشت شدگان و جوانان شجاع تهران در مقابل دادگستري ارتجاع و خيابانهاي اطراف آن دست به تظاهرات زدند.
علاوه بر شماري از افراد جناح رقيب, تعدادي از دانشجويان و جوانان آزاديخواه و يك تبعه فرانسه و دو كارمند ايراني سفارتهاي فرانسه و انگلستان در تهران نيز, در اين نمايش مضحك دستگاه قضاييه آخوندها. به زور شركت داده شده بودند.
فاشيسم ديني حاكم بر ايران, با برپايي اين نمايشات, كه بيش و پيش از هر چيز نمايانگر ذلت آخوندها در قبال خيزش قهرمانانه مردم ايران است, در صدد است ضمن تشديد فضاي رعب و وحشت براي خاموش كردن قيام, افراد جناح مغلوب را از دور خارج ساخته و به كرنش بكشاند.
رژيم همچنين مي خواهد با دستگيري و پرونده سازي براي اتباع خارجي از آنها به مثابه گروگان استفاده كرده و به امتيازگيري بپردازد.
مقاومت ايران ضمن محكوم كردن اين صحنه سازيهاي سخيف هزاربار مصرف شده و لو رفته آخوندها, دبيركل, شوراي امنيت, كميسر عالي حقوق بشر و گزارشگران ذيربط ملل متحد از جمله گزارشگر بازداشتهاي خودسرانه و گزارشگر شكنجه و عموم مجامع بين المللي و سازمانهاي حقوق بشري را به محكوم كردن رژيم آخوندي به خاطر دستگيريهاي گسترده, شكنجه و بدرفتاري با زندانيان سياسي و گرفتن اعترافات اجباري و عدم برخورداري از پروسه عادلانه قضايي و همچنين به اقدام فوري براي آزادي زندانيان سياسي فرامي خواند.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
18مرداد1388(9اوت2009)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

دوستان عزیزی که پیام می نویسید. لطف کنید در صورت امکان پیام ها را با حروف فارسی بنویسید تا قابل خواندن باشد. خواندن فارسی با حروف لاتین مشکل است. ضمنا بهتر است بجای گزینه ناشناس، گزینه نام را انتخاب کرده و یک نام - حتما لازم نیست واقعی باشد - بنویسید. اگر مایل به تماس با من هستید می توانید به ایمیل من نامه بنویسید. موفق و پیروز باشید.
atefehm@hotmail.com