mercredi 19 août 2009

تظاهرات هزاران تن از مردم تهران با شعار مرگ بر ديكتاتور

در چهلمين روز شهيدان18تير88

بنا بر گزارش ستاد اجتماعي مجاهدين در داخل كشور, امروز چهارشنبه 28مرداد, هزاران تن از مردم و جوانان دلير تهران به منظور گراميداشت خاطره شهيدان18تير88, دست به تظاهرات زدند. اين تظاهرات به رغم حضور متراكم نيروهاي سركوبگر اعم از بسيجيان، مزدوران لباس شخصي و گارد ضدشورش در نقاط مختلف تهران برگزار شد.
در ميدان ونك, نيروهاي سركوبگر به جمعيت كه شعارهاي مرگ بر ديكتاتور و آزادي آزادي حق مسلم ماست سر داده اند حمله كرده و تعدادي از آنها را دستگير كردند.
در ساعت1800 حد فاصل چهار راه ولي عصر تا ميدان وليعصر و از ميدان وليعصر تا ميدان فردوسي و ميدان رضاييها, خيابانهاي كريمخان و ايرانشهر گروههاي كثيري از مردم دست به تظاهرات زده اند. بنابر اولين گزارشها مزدوران نزديك به 100تن از تظاهركنندگان را در اين مناطق دستگير كرده اند.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
28 مرداد1388(19اوت2009)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

دوستان عزیزی که پیام می نویسید. لطف کنید در صورت امکان پیام ها را با حروف فارسی بنویسید تا قابل خواندن باشد. خواندن فارسی با حروف لاتین مشکل است. ضمنا بهتر است بجای گزینه ناشناس، گزینه نام را انتخاب کرده و یک نام - حتما لازم نیست واقعی باشد - بنویسید. اگر مایل به تماس با من هستید می توانید به ایمیل من نامه بنویسید. موفق و پیروز باشید.
atefehm@hotmail.com