mercredi 19 août 2009

آخوند صانعي از مراجع قم: حتي از گورستان و مرده ها هم مي ترسد

چهارشنبه، ۲۸ مرداد، ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۳
… من به يك كسي از مسئولين در درجه اول كه واسطه بود از يك جايي آمده بود خودش رده دو و سوم بود گفتم آقا ابطال كنيد اين انتخابات رو، آسمون كه زمين نمي آد، گرهي رو كه مي شه با دست باز كرد خيل يراحت ابطال كنيد دوباره انتخابات رو شروع كنيد با يك شرايط خاص، اون گفت كه نه تقلب نبوده گفتم آقا تقلب نبوده كه يك كسي گفت من هفتاد تا دليل مي آورم كه تو حوض آب نيست. اون يكي گفت من يك دليل مي آرم كه تو حوض آب هست بغلش كرد پرتش كرد تو حوض گفت حالا آب هست يا نيست. اونها حالا كار رو به جايي رسانده كه الان اگر ابطال انتخاب هم ديگه نتيجه به حال اون افراد نخواهد داد. الان نتيجه يي به حال اونها نخواهد داد. هر چقدر فشار بيشتر بشود عزيزان، آگاهي زيادتر مي شود، تنفر بيشتر مي شود. و من نمي دانم چه عاملي سبب اين كار شده، اصلا موندم توش، فكر مي كنم چي. چي شده؟ … نفر خطرناكه براي هر حكومتي. اولين خطر اينه كه بايد باج بدهد. هر چه حكومت، مردم بيشتر متنفر مي شن، بيشتر بايد باج بدهد. البته يه جا تنفر زياد ميشه، ديگر باج ندارن بدن همه چيز رو دادن، نفت رو دادن، گاز رو دادن، نمي دونم، ثروتهاي معنوي رو دادن، مادي، ديگه چيزي ندارند، المفلس في امان الله. ديگه چيزي ندارند، اونجاست كه ديگه اون حكومت مستبد ظالم، نقشه ديگر مي كشد. تنفر خطرناكه براي حكومتها. عزيزان من مأيوس نشيد، آگاهي بديد. با زبان لين و نرم. پس توجه به رسانه هاي دروغگو، خلاف قرآنه. ان جاء كم فاسقٌ بنبيٍ و تبينوا . حالا اينجور نيست بگيم اين مال قبل بوده. نه حالا چون اسلاميه، اين راديو چون اسلاميه، اين روزنامه چون اسلاميه، نه ديگه، چي چي اسلاميه. اسلام كه دروغ ندارد. اسلام كه خلاف ندارد. اين هم مطلب دوم.… امروز تمام تلاش جنايتكاران بر اينه كه مردم رو ناآگاه نگه دارند. ولذا از كوچكترين آگاهي مي ترسند. از كوچكترين آگاهي. از اينكه يه نفر با يه نفر تماس بگيره مي ترسند. از گورستان مي ترسند. آخه ديگه گورستان هم ترس داره؟ البته شبها آدم مي ترسه از گورستان اما روزكه نبايد بترسد كه. گورستان بانك هست آتش بزنند؟ گورستان نمي دونم مغازه هاي مردم رو آتش بزنند. چرا از گورستان مي ترسيد آقايون. با ترس كه قضيه حل نميشه. اومده سر قبر مرده اش. اومده حالا شهيد شده ميگه دستتون درد نكنه، قلبش رو زديد، دستتون درد نكنه. اقلا بگذاريد من براش يه فاتحه بخونم. بگذاريد من براش يه سوره انا انزلنا هفت بار بخونم. چون سر قبر مرده، هفت بار.…آگاهي بدهيد حقوق مردم را تذكر بدهيد و بدانيد كمتر جرياني مثل جريان امروز باعث تنفر مردم از برخي از مسئولين شده. …درد درد زنداني است اسيرظالمين امروز، درد درد اونهايي است كه وزنشون رو كم كردند شوخي مي كنند مي گن اونجا سونا بوده، درد اونجايي است كه اقرارها با تجريد گرفته شده، درد اونجايي است كه نمي گذارند سرجنازه عزيزكرده اش بنشينه فاتحه بخونه. درد آزاد كردن اينهاست، چه مانعي دارد تمام قرارها رو تبديل كنند من نمي گم خلاف قانون، همه قرارها تبديل شود، حالا ديگه بسه ديگه، ماه رمضان اقلا تبديل كنند بگن آقا برويد خونه هاتون بعد بياييد دادگاه چون يكي از راه هاي قرار اين جور نيست كه بنده هم توي حكومت بودم هم توي آخوندي بودم هم توي منبر بودم خيلي بلدم. البته گاهي هم كلاه سرم ميره اون بحثي نيست مسئوليتم رو نمي تونم انجام بدم گاهي شيطان مياد كلاه سرم مي گذاره البته اگر من كلاه سرشيطون نگذارم اما اينجوريه كه ميشه همه اين زندانيها رو آزاد كنند شما كه مي گيد اقرار كردند ……بگذارند ماه رمضون مردم اينهايي كه جوانهاشون كشته شده بروند سرقبرهاشون دعا بخونند شماها اگر فرزند نداريد نمي دانيد كشته شدن يك فرزند يعني چي، آقايون خيال مي كنند خودشون باخاك شير نبات بزرگ شدند به قول ما اصفهانيها، همه بچه هاي اين مملكت با خاك شير نبات بزرگ شدند صدميليون بده به يك پدري يك بچه اش رو بده ، بهت نميده اين فرهنگ اسلامي است و فرهنگ ديني است اون وقت صاف قلبش رو نشانه بري، بعد هم مننژيت گرفته و نمي دونم چي چي گرفته يا تو ي اون زندان نمي دونم مرض مسري اومده توي اون زندان خب كي مسئول مرض مسري است، خب مرض مسري اونهايي كه مسئولند مسئول مرض مسري هم هستند خب توي زندان نگهداريم مرض مسري، يادتون باشه همه اين چيزها بازي است.
ویدئوی سخنرانی صانعی- 5 قسمت :
http://www.youtube.com/watch?v=NrYPN0-Qk4c
http://www.youtube.com/watch?v=Nejb18GpoyI
http://www.youtube.com/watch?v=WzKA0chK9nY
http://www.youtube.com/watch?v=kspLzn19G7s
http://www.youtube.com/watch?v=qy5MUwWmnqQ

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

دوستان عزیزی که پیام می نویسید. لطف کنید در صورت امکان پیام ها را با حروف فارسی بنویسید تا قابل خواندن باشد. خواندن فارسی با حروف لاتین مشکل است. ضمنا بهتر است بجای گزینه ناشناس، گزینه نام را انتخاب کرده و یک نام - حتما لازم نیست واقعی باشد - بنویسید. اگر مایل به تماس با من هستید می توانید به ایمیل من نامه بنویسید. موفق و پیروز باشید.
atefehm@hotmail.com