lundi 17 août 2009

گزارش از تجمع امروز - وبلاگ فاکون

نزدیک ساعت 4 عصر روز دوشنبه 26 مرداد 1388 با هر زحمتی که بود،خودم را جلوی دفتر روزنامه اعتماد ملی رسوندم. فک کنم در اون ساعت 100 نفری جلوی خیابون خردمند جنب بانک پارسیان جلوی دفتر تجمع کرده بودند که در بین تجمع کنندگان حضور شیرزنان ایرانی بیشتر از آقایون جلب توجه می کرد که در بین اون شیرزنان، زنی بیست و چند ساله با مانتوی مشکی که هر لحظه با تمسخر به یک افسر ریش سفید نیروی انتظامی،که زیر پل عابر پیاده ایستاده بود و بی سیمی در دستش بود،بنگاه می کرد،بیشتر از هر چیزی دیگری جلب توجه می کرد که همین موضوغ باعث عصبانیت اون افسر شده بود و چنان هر دم به این شیرزن چپ چپ نگاه می کرد که باید می بودید و می دیدید و زمانی که نیروی های کمکی،که بیشتر افسران رده بالای نیروی انتظامی بودند از طرف خبابان ایرانشهر به سمت دفتر روزنامه اعتماد ملی – سر کوچه خردمند – خود را به این فرد ( مامور بی سیم بدست ) که بگمانم فرمانده شون بود،رسوندند،اون افسر ریش سفید جان تازه ای گرفت و با بی شرمی هر چه تمامتر اون خانوم مانتو مشکی را به دیگر همکاران نشون داد و احتمالن از اونا خواست که خواسشون به این اون خانوم باشه تا سر فرصت دستگیرش کنند. شاید باورتون نشه اما تا چشم کار می کرد از پل کریمخان ( سر خیابون ایرانشهر، ساعت 16:20) بطرف میدون هفت تیر – دفتر روزنامه اعتماد ملی – ماموران نیروی انتظامی،امنیتی که اکثرشون افسر با درجه های ستوانیکم در گروه های چند تایی گوشه گوشه خیابونا را محاصره و در حال حرکت بودند که بناگاه حضور نیروهای امنیتی موتور سوار 30 تایی برای ایجاد رعب وحشت در دل مردم در طرف دیگر خیابون و بطرف خیابون ولیعصر پدیدار شد اما برای مردمی که در این دو ماه با حضور خود در چنین تجمعاتی،ترس را در دل حکومت انداخته بودند،این حربه ها و ترفندها کارساز نبود و هر لحظه به جمعیت افزوده می شد اما هیچکدام به جمع اون تعدادی افرادی که سر خیابون خردمند جمع شده بودند،اونم بخاطر حضور بیش از حد نیروی انتظامی،اضافه نشدند تا اینکه با کامل شدن نیروی های انتظامی،دستور متفرق شدن از سوی ماموران صادر و تجمع از هم پاشیده شد اما کسی از اون منظقه خارج نشد ضمن اینکه هر چقدر تلاش کردم تا بار دیگه اون شیرزن مانتو مشکی رو ببینم،موفق نشدم و احتمال میدم که اون شیرزن دستگیر شده باشه.

نظرات زیر پیام :
- عليرغم تاييد حضور تعداد زيادي از خانمها در تجمع امروز كه من صميمانه از ايشان تشكر مي كنم، به نظر من تيتر مناسبي انتخاب نكرده ايد. بهتر بود مي نوشتيد "تجمع امروز مردم جلوي دفتر روزنامه اعتماد ملي". گويا حضور آقايان ديگر جلب توجه نمي كند و عادي شده است.
- خب عزیزجان،فعلن در جامعه امروز زنان دل شیر دارند و مردانی که مرد بودند قدیما بیشتر پیدا می کردی تا الان.باور نداری اعتراف ابطحی و عطریانفر سبیلوی بزدل رو پای محاکمه بیاد بیار.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

دوستان عزیزی که پیام می نویسید. لطف کنید در صورت امکان پیام ها را با حروف فارسی بنویسید تا قابل خواندن باشد. خواندن فارسی با حروف لاتین مشکل است. ضمنا بهتر است بجای گزینه ناشناس، گزینه نام را انتخاب کرده و یک نام - حتما لازم نیست واقعی باشد - بنویسید. اگر مایل به تماس با من هستید می توانید به ایمیل من نامه بنویسید. موفق و پیروز باشید.
atefehm@hotmail.com