dimanche 9 août 2009

پیام 36 گروگان اشرف به یاران و پشتیابانان مقاومت

خواهران و برادران عزيز
ياران و پشتيبانان مقاومت
بر عزم و اراده پولادين شما درود ميفرستيم . اشك مادران شهدا در قيام , لبهاي تبدار شما , خون پاك شهيدان مان دراشرف , بدنهاي نحيف و فريادهاي درگلو خفته ما, اكنون با هم گره خورده و تبديل به ناقوس مرگ ولايت ضدبشري و همدستان آن شده است.
آري ما همه باهم هستيم , كوهها بجنبند از جاي خود تكان نخواهيم خورد, تا ترنم زيباي رهايي مردم و ميهن مان بگوش جهانيان برسد .
امروز هشتمين روز اعتصاب غذاي ما است. اعتصاب غذا, بدنهاي مجروح و تيرخورده , دست و پا و سرهاي شكسته و بدنهاي تبدار, حتي زندانبانان ما را نيزمنقلب كرده است . آري ما همچون شما با اراده هاي سترگ تا آخرين رمق ايستاده ايم مجاهد خلق را جز وفاي به عهد نشايد, حال هرچه كه پيش آيد .

عشق دردانه است و من غواص و دريا ميكده
سر فرو بردم در اينجا تا كجا سر بركنم

قربان همگي شما - چهارشنبه 14 مرداد
36گروگان اشرف

2 commentaires:

  1. دوست عزیز شما این خبرها را از چه منبعی دریافت میکنید آیا آن ۳۶ نفر با جایی میتوانند ارتباط داشته باشند و به چه صورت ؟ لطفا بیشتر توضیح دهید

    RépondreSupprimer

دوستان عزیزی که پیام می نویسید. لطف کنید در صورت امکان پیام ها را با حروف فارسی بنویسید تا قابل خواندن باشد. خواندن فارسی با حروف لاتین مشکل است. ضمنا بهتر است بجای گزینه ناشناس، گزینه نام را انتخاب کرده و یک نام - حتما لازم نیست واقعی باشد - بنویسید. اگر مایل به تماس با من هستید می توانید به ایمیل من نامه بنویسید. موفق و پیروز باشید.
atefehm@hotmail.com