vendredi 28 août 2009

انتقامجويى رژيم ضدبشرى از خانواده شهيدان مجاهد و مجاهدان اشرف

رژيم ضدبشرى در يك اقدام انتقامجوبانه، فرزند يكى از خانوادههاى شهدا و اشرفيان را به 10سال زندان همراه با تبعيد به زندان كرمان محكوم كرد. وى حسن طرلانى22ساله دانشجو و نوه مجاهد شهيد حسنعلى صفايى از بازاريان خوشنام هوادار سازمان مجاهدين خلق ايران است كه در سال 60 توسط خمينى تيرباران شد.
حسن طرلانى پس از بازداشت در 2اسفند 87 در سومين محاكمه نمايشى كه روز 25مرداد توسط قاضى جنايتكارى به نام محسنى برگزار شد، به 10سال زندان همراه با تبعيد محكوم گرديد. اتهامات منتسب به اين فعال دانشجويى كه در بند مخوف 209اوين محبوس است، عبارت بود از محاربه، اقدام عليه امنيت ملى و تبليغ عليه نظام هم‌چنين اتهامات مسخره ديگرى مانند نگهداشتن عكس مادر و برادر خود در شهر اشرف، شركت در مهمانى شام در خانه هواداران مجاهدين و بهمراه داشتن تصاوير رهبرى مقاومت مسعود و مريم رجوى عنوان شده است.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

دوستان عزیزی که پیام می نویسید. لطف کنید در صورت امکان پیام ها را با حروف فارسی بنویسید تا قابل خواندن باشد. خواندن فارسی با حروف لاتین مشکل است. ضمنا بهتر است بجای گزینه ناشناس، گزینه نام را انتخاب کرده و یک نام - حتما لازم نیست واقعی باشد - بنویسید. اگر مایل به تماس با من هستید می توانید به ایمیل من نامه بنویسید. موفق و پیروز باشید.
atefehm@hotmail.com