dimanche 23 août 2009

وخامت حال يك زنداني سياسي در زندان گوهر دشت كرج

بنابه گزارشات رسيده از بند4 زندان گوهردشت کرج، وضعيت جسمي زنداني سياسي علي معزي, پدر57ساله, از سه هفته پيش رو به وخامت نهاده است. دژخيمان رژيم به رغم آن كه حتي بهداري زندان خواستار انتقال فوري او به بيمارستاني در خارج از زندان شده اند. از اين كار خودداري مي كنند.
آقاي علي معزي, از زندانيان سياسي دهه 60 مي باشد. كليه هاي وي كه بر اثر شکنجه هاي آن دوران به شدت آسيب ديده, اكنون وضع وخيمتري يافته است به نحوي كه قادر به خوردن غذا نيست و تنها آب مي نوشد.
علي معزي, در تاريخ 21آبان87, طي حمله وحشيانه مأموران وزارت اطلاعات رژيم آخوندي به منزلش دستگير شد. علت دستگيري اين بار وي ديدار فرزند و بستگانش در شهر اشرف بود. علي معزي پس از دستگيري به سلولهاي انفرادي بند8 معروف به بند سپاه, که در کنترل بازجويان وزارت اطلاعات است, انتقال داده شد. وي مدت 7 ماه را در سلولهاي انفرادي بند سپاه تحت شکنجه هاي جسمي و روحي دژخيمان به سر برد. بيدادگاه رژيم آخوندي در كرج علي معزي را به 5 سال زندان محكوم كرده است.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
اول شهريور1388(23اوت2009)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

دوستان عزیزی که پیام می نویسید. لطف کنید در صورت امکان پیام ها را با حروف فارسی بنویسید تا قابل خواندن باشد. خواندن فارسی با حروف لاتین مشکل است. ضمنا بهتر است بجای گزینه ناشناس، گزینه نام را انتخاب کرده و یک نام - حتما لازم نیست واقعی باشد - بنویسید. اگر مایل به تماس با من هستید می توانید به ایمیل من نامه بنویسید. موفق و پیروز باشید.
atefehm@hotmail.com