jeudi 22 octobre 2009

اعتراض آخوندها به نمایش رزم مشترک زنان و مردان در نمایشگاه نیروی انتظامی و تنبیه مسئولین این برنامه از طرف پاسدار احمدی مقدم

بنا به گزارش رجا نیوز در حاشیه ی برنامه افتتاحیه نمایشگاه نیروی انتظامی که روز چهارشنبه 14 مهر ماه در فرهنگسرای ولاء در شهر ری برگزار شد. نمایش یک رزم مشترک زن و مرد به موضوع جنجالی روز تبدیل شد و انتشار تصاویر آن باعث برانگیختن اعتراض تعدادی از آیت الله ها !! و مراجع تقلید !! گردید. از طرفی همزمان پاسدار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی رژیم ولایت فقیه روز پنچشنبه با دیدن تصاویر این رزم مشترک زنان و مردان دستور تنبیه مسئولین برنامه را صادر کرده و تعدادی از مسئولین و شرکت کنندگان در این نمایش در این رابطه تنبیه شدند. متن دستور فرمانده نيروي انتظامي :«رييس ستاد برگزاري هفته ناجا، صحنه هاي بسيار زشتي از مبارزه رزمي كاران زن و مرد در يكي از نمايشگاهها به نمايش گذاشته شد و اين خلاف تدابير ناجاست. در صورتي كه در برنامه ها و تدابير ابلاغي نيروي انتظامي زنان پليس از درگيري فيزيكي با مردان منع شده اند، چرا بايد شاهد اينگونه صحنه هاي زشت باشيم؟ لذا سريعا از ادامه كار نمايشگاه جلوگيري و افراد متخلف و خاطي تنبيه و نتيجه گزارش گردد. لازم به توضیح است که این نمایشگاه سال گذشته نیز برگزار شده بود ولی رزم نمایشی آن تنها از سوی زنان به اجرا در آمده بود.

تنظیم خبر : عاطفه اقبال

تصاویری که با انتشار در خبرگزاری ها باعث اعتراض آخوندها و تنبیه مسئولین برنامه گردید

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

دوستان عزیزی که پیام می نویسید. لطف کنید در صورت امکان پیام ها را با حروف فارسی بنویسید تا قابل خواندن باشد. خواندن فارسی با حروف لاتین مشکل است. ضمنا بهتر است بجای گزینه ناشناس، گزینه نام را انتخاب کرده و یک نام - حتما لازم نیست واقعی باشد - بنویسید. اگر مایل به تماس با من هستید می توانید به ایمیل من نامه بنویسید. موفق و پیروز باشید.
atefehm@hotmail.com