lundi 19 octobre 2009

جواب دندانشكن مادر «ندا»، به ايادى جنايتكار رژيم آخوندى

مادر ندا آقاسلطان شهيد قيام سراسرى مردم ايران پيشنهاد وقيحانه رژيم آخوندى براى تحت پوشش قرار دادن اين خانواده توسط بنياد موسوم به شهيد را به شدت رد كرد و خواهان معرفى قاتل وى شد. مادر ندا آقاسلطان كه با صداى آمريكا مصاحبه مىكرد گفت: من هيچ وقت تحت پوشش بنياد شهيد قرار نمىگيرم و نخواهم گرفت، اصلا همچى چيزى نيست من اصلا ندا رفته براى مملكتش، ندا نرفته كه براى من درآمد ماهيانه براى من درست كنه كه هر ماه بنياد شهيد بياد به من حقوق بده، و اگر هم ندا اينها مىگند شهيد شده روى سنگ قبرش مردم آمدند با رنگ قرمز نوشتند شهيد، چرا پس مىرند اسم شهيد رو پاك مىكنند كلمه شهيد رو پاك مىكنند. ندا مثل سهراب و اشكان و بقيه بچهها مرده، هر كدوم از بچهها اونجورى كشته شدند نداى من هم همجورى هيچ دسيسهيى هم در كار نيست، اصلا ندا مثل بچههاى ديگه مرده، هيچ فرقى نمىكنه، ندا آمد فرار كرد اومد بيا تو كوچه سوار ماشين بشه، ماشينش هم تو فاصله 26مترى اونجايى كه افتاده ماشينش بود، 26قدميش، آمد كه سوار شه تير زدند كشتنش، من اگر دنيا رو به من بدن، اگر دنيا رو به من بدن من هيچ وقت قبول نمىكنم يعنى دنيا رو به من بدن بگن برابرى با يك دونه موى ندا رو نمىكنه، اصلا نمىتونه همچى چيزى رو قبول كنم، ندا رفته، با پول و نمىدونم درآمد ماهيانه با هيچ چيزى قابل جبران نيست، و نه ديگه من فقط مىخوام قاتل پيدا بشه به سزاى اعمالش برسه، مهم اين كه دختر من ندا پيش خدا مقام پيدا كرد و پيش مردم ايران و دنيا براى من اين مهمه، از اين كه جاى ثبت بشه ندا شهيد شده براى من اصلا ارزش نداره، واقعا براى من اصلا ارزش نداره، و من هم هيچ وقت همچى كارى رو نمىكنم، زير بار همچى چيزى هيچ وقت نمىرم كه اسم ندا جايى ثبت بشه بهعنوان شهيد، شهيد پيش خدا شده و مردم، همين براى من كافيه.
www.mojahedin.org

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

دوستان عزیزی که پیام می نویسید. لطف کنید در صورت امکان پیام ها را با حروف فارسی بنویسید تا قابل خواندن باشد. خواندن فارسی با حروف لاتین مشکل است. ضمنا بهتر است بجای گزینه ناشناس، گزینه نام را انتخاب کرده و یک نام - حتما لازم نیست واقعی باشد - بنویسید. اگر مایل به تماس با من هستید می توانید به ایمیل من نامه بنویسید. موفق و پیروز باشید.
atefehm@hotmail.com