dimanche 20 septembre 2009

خانم مريم رجوى به مردم دلير تهران و ديگر شهرها درود فرستاد و قيام امروزشان را پيروزى بزرگ عليه خامنه‌اى و احمدى‌نژاد خواند

خانم مريم رجوى به مردم دلير تهران و ديگر شهرهاى ايران كه نمايش روز قدس رژيم را به خيزشى براى آزادى تبديل كردند، درود فرستاد و خطاب به آنها گفت قيام امروز شما پيروزى بزرگى عليه خامنه‌اى و احمدىنژاد است كه با بسيج تمام قواى خود، با به كارگيرى وحشيانه‌ترين شكنجه‌ها و تجاوز‌ها عليه دختران و پسران زندانى و با حمله وحشيانه به اشرف نتوانستند مانع شما شوند. خانم رجوى گفت: قيام‌هاى پرتوانى كه امروز در تهران، شيراز، تبريز، مشهد، اصفهان و ساير شهرها شعلهور شد، بيان اين حقيقت فروزان است كه قيام مردم ايران براى آزادى تا تغيير تماميت رژيم ولايتفقيه و برقرارى آزادى و دمكراسى در ميهن اسير ادامه خواهد يافت. آرى اين قيامى است تا پيروزى. شعارهاى قيام كنندگان هم‌چون «مى‌جنگيم مى‌ميريم كشور را پس مى‌گيريم» و فريادهاى خشم‌آلود آنان عليه شخص خامنه‌ اى مبين روحيه شجاعانه مردم ايران است كه اين همه كشتار و شكنجه و سركوب نتوانسته است صداى آنها را خاموش كند. خانم رجوى تأكيد كرد كه طنين شعارهاى« شكنجه و تجاوز ديگر اثر ندارد» كه امروز در خيابانهاى مركزى تهران شنيده مى‌شد، رسوايى خامنه‌اى و شكست ننگين اوست كه براى حفظ خود در قدرت، از توسل به تجاوز‌هاى شنيع به زندانيان زن و مرد نيز ابا نكرد اما جز بدنامى و روسياهى و تزلزل هرچه بيشتر رژيمش چيزى به دست نياورد. رئيسجمهور برگزيده مقاومت افزود: قيام‌هاى گسترده امروز، در عين حال شكست بزرگى براى طرح سركوبگرانه خامنه‌اى است. او از چند هفته پيش مهار قيام امروز را در صدر اولويت سياسى و امنيتى رژيمش قرار داده بود و امروز شخصاً عمليات سركوب را از طريق قرارگاه ثارالله فرماندهى مى‌كرد. تمام قواى سركوبگر رژيم ولايتفقيه اعم از سپاه پاسداران، بسيج، وزارت اطلاعات، نيروى انتظامى و يگانهاى ويژه ضد شورش بهكار گرفته شده بودند. اما قيام مردم از همه آنها پيشى گرفت. وى به قدرتهايى كه هم‌چنان به مذاكره و مماشات با اين ديكتاتورى درهم‌شكسته دل بستهاند، گوشزد كرد پيام امروز مردم سراسر ايران به شما اين است كه بيش از اين سرنوشت خود را به اين رژيم رو به سقوط گره نزنند، به جاى اين سياست شرم‌آور كه به ملايان كمك مىكند كه به سلاح اتمى دسترسى پيدا كنند، تحريمهاى همه جانبه عليه آن اعلام كنند.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

دوستان عزیزی که پیام می نویسید. لطف کنید در صورت امکان پیام ها را با حروف فارسی بنویسید تا قابل خواندن باشد. خواندن فارسی با حروف لاتین مشکل است. ضمنا بهتر است بجای گزینه ناشناس، گزینه نام را انتخاب کرده و یک نام - حتما لازم نیست واقعی باشد - بنویسید. اگر مایل به تماس با من هستید می توانید به ایمیل من نامه بنویسید. موفق و پیروز باشید.
atefehm@hotmail.com