vendredi 27 novembre 2009

چند کلمه ای با "حشمت طبرزدی" در مورد معنی کلمه "پاکی و ناموس" در فرهنگ مبارزاتی

آقای طبرزدی، جمله ای در نامه ی شما یافتم که امیدوارم اشتباه قلمی باشد تا باور اجتماعی. جمله ای که به فرهنگ رژیم جهل و جنایت ولایت فقیه آلوده است. از آن جمله هایی که مرا همیشه بر می آشوبد . همانا که این جنایتکاران به ناموس کلمات نیز رحم نکردند. در نامه ای به تاریخ 6 آذر 88 ، خطاب به خواهر مبارزم که مورد تجاوز این وحشیان واقع شده نوشته ای : " بهترین سرمایه ات که همانا ناموس و عصمت و پاکی ات بوده است را برای ایران و ایرانی از تو گرفته اند."!!
حشمت عزیز ، ناموس و عصمت و پاکی یک زن و مرد با تجاوز جنسی از آنها گرفته نمیشود. این آخوندها و آخوند صفتان از خدا بی خبر هستند که می خواهند معنی پاکی و ناموس را برای ما در محدوده جنسی معنی کنند. بهترین سرمایه من به عنوان یک زن، پاکی و ناموس یا بقول آخوندها " عفت " جنسی ام نیست آنطور که شما می گوئید. بلکه شرف مبارزاتی و انسانی من است. اصلا کلمه ناموس و پاکی در این کادر نمی گنجد و آنان که زن را با دیدگاه جنسی می نگرند در این طرز تفکر در جا می زنند. من برخلاف شما فکر میکنم که دژخیمان نه تنها موفق به گرفتن شرف و ناموس خواهران و برادران من که مورد تجاوز در زندانها قرار گرفته اند، نشده اند. بلکه در برابر ناموس و شرف انسانی آنها خود را باخته اند. این دزخیمان هستند که شرف خود را نه تنها با تجاوز بلکه با دستگیری و شکنجه و اعدام جوانانمان دیرزمانی است که از دست داده اند و به بی ناموس ترین موجودات دو پای روی زمین تبدیل شده اند.

باشد که به همت زنان و مردان ایران زمین نحس وجودشان را از سرزمینمان پاک کنیم. زنان در این قیام پرخروش بنا به ستم مضاعفی که بر آنها رفته است در صف اول مبارزه دوش به دوش برادرانشان قرار دارند و تبدیل به کابوس سرنگونی رژیم ضد زن و ضد انسانی ولایت فقیه شده اند. سیمای پرشکوه این زنان فردای آزادی ایران را در افقها ترسیم کرده است.
با احترام عاطفه اقبال - 6 آذر 88
atefehm@hotmail.com
لینک نامه ی حشمت طبرزدی

طبرزدی : نیرو های ولایت فقیه خانه به خانه به دنبال مبارزین و مخالفین افتاده اند تا ان ها را به وحشت بیندازند

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=9951

http://mohandestabarzadi.blogfa.com/post-1747.aspx

1 commentaire:

دوستان عزیزی که پیام می نویسید. لطف کنید در صورت امکان پیام ها را با حروف فارسی بنویسید تا قابل خواندن باشد. خواندن فارسی با حروف لاتین مشکل است. ضمنا بهتر است بجای گزینه ناشناس، گزینه نام را انتخاب کرده و یک نام - حتما لازم نیست واقعی باشد - بنویسید. اگر مایل به تماس با من هستید می توانید به ایمیل من نامه بنویسید. موفق و پیروز باشید.
atefehm@hotmail.com