mercredi 4 novembre 2009

پيام خانم رجوی بهمناسبت قيام مردم و جوانان بپاخاسته ميهن در روز 13آبان

خانم مريم رجوى طى پيامى قيام مردم و جوانان بپاخاسته ايران در تهران، شيراز، اصفهان، رشت، قزوين، لاهيجان، مشهد، بروجرد، كاشان، تبريز، اروميه، كرمانشاه و شهرهاى ديگر را ستود و گفت: اين خروش پرقدرت مردم ايران است كه يكصدا مىگويند رژيم ولايتفقيه بايد برود. در برابر فوران خشم و نارضايتى تودههاى مردم كه امروز در چند صدمترى مقر خامنهاى فرياد مىزدند «خامنهاى قاتل است حكومتش باطل است»، رژيم ولايتفقيه به لرزه درآمده است. خانم مريم رجوى افزود: علاوه بر دانشجويان دانشگاهها، علاوه بر زنان و دختران دلير، دانش آموزان و نوجوانان نيز در نقاط مختلف به قيامها پيوستند. در مراسم صبحگاهى سيزدهم آبان در برخى مدارس تهران دانش آموزان شعار مرگ بر ديكتاتور دادند و سپس به خيابانها سرازير شدند. آنها و همه زنان و مردان شجاعى كه در قيام سيزدهم آبان حضور يافتند بار ديگر بر بسيج امنيتى و سركوبگرانه رژيم و جنگ روانى و تبليغاتى عظيم آن غلبه كردند و سلسله شكستهاى خامنهاى در برابر قيامها ادامه يافت. شكست در برابر قيامهاى 26تير و 27شهريور، شكست در برابر قيام اشرف و شكست در برابر توفان اعتراضات دانشجويان. مردم ايران با قيام خود در روز سيزده آبان و باخروش «خامنهاى قاتل است»، نشان دادند كه براى دجالگريهاى ولىفقيه درهم شكسته و مفتضح شده ارتجاع و نمايشها و شعارهاى فريبكارانه ضداستكبارى اين رژيم ضدبشرى پشيزى ارزش قائل نيستند و براى نيل به آزادى عزم جزم دارند.
خانم رجوى جامعه بينالمللى را به اتخاذ سياست قاطع در برابر فاشيسم مذهبى و ولىفقيه منفور و مطرود آن كه جز با صدور ارتجاع و تروريسم و تلاش براى دستيابى به سلاح اتمى قادر به ادامه سلطه خود نيست فراخواند و تأكيد كرد جهان بايد به خيزش خاموشىناپذير و اراده قاطع مردم ايران براى رهايى از استبداد خونخوار مذهبى احترام بگذارد و در كنار قيام و مقاومت سازش ناپذير ملت ما براى آزادى و دموكراسى قرار گيرد.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

دوستان عزیزی که پیام می نویسید. لطف کنید در صورت امکان پیام ها را با حروف فارسی بنویسید تا قابل خواندن باشد. خواندن فارسی با حروف لاتین مشکل است. ضمنا بهتر است بجای گزینه ناشناس، گزینه نام را انتخاب کرده و یک نام - حتما لازم نیست واقعی باشد - بنویسید. اگر مایل به تماس با من هستید می توانید به ایمیل من نامه بنویسید. موفق و پیروز باشید.
atefehm@hotmail.com